Post by guudolsaucave on Mar 6, 2022 3:04:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
Jeg har spillet sådan et spil som dette, og denne animation er VIRKELIG min type. denne app er god udover reklamen.
Rigtig sjovt spil ❤❤❤
Kan ikke åbne spillet bliver ved med at gå ned..det er virkelig rart og vanedannende ..men de sidste 24 timer kan jeg ikke nå at åbne .. pls fix it
Du skal købe for at bestå højere niveauer
Det er meget flot spil, men det kræver for meget diamant 💎 for hvert hårdt niveau, hvilket er meget frustrerende, bedes du ændre det
News Peterborough kopc - RSS
Jeg ved ikke, hvad der skete, men jeg har 60 nøgler i skattekisten, men kan ikke hente dem...jeg troede, det var på grund af julehattespillet. Det er slut nu og kan stadig ikke åbne skattekisten
From New York to LA and beyond, these restaurants are pouring out the love by pouring ... From a smoky bacon breakfast bowl to super-saucy barbecued ribs,
Efter at have gennemført alle boards med succes, indtil jeg nåede den første begivenhed... og derefter fuldføre de første tre boards af begivenheden, var hele mit liv væk. Laver du sjov med mig? Jeg har spillet mange madlavningsspil og stoler som denne, men efter det skete... jeg er meget skuffet.
Faktisk er dette det bedste spil, jeg nogensinde har spillet, men idk y for niveau 295-2 fandt jeg et eller andet problem, da det er virkelig svært, og det er ikke muligt, vi kan kun servere 82 retter til 13 kunder, selv vi tilføjer 3 mere, men vi kan stadig t få tht point... N jeg mistede alle mine diamanter kun for dette niveau 😩
Sammenlignet med andre tidsstyringsspil er dette ret nemt det meste af tiden (måske for nemt), velegnet til spillere, der er nye til denne type spil. Men jeg ville ønske, at tilberedningsmetoderne var lidt mere realistiske: Jeg har aldrig set sådan noget som friturestegt dango i Japan, og maki tilberedes ved at rulle nori med ris til en træstamme og derefter skære i mundrette stykker på langs , nogle gange med toppings i, og ikke lavet individuelt, deraf navnet "håndrullet". Men alt i alt et fantastisk spil
Dens underholdende mel
Kan ikke åbne appen længere, efter at den er opdateret automatisk. Jeg har afsluttet alle niveauerne og bare spildt på grund af opdateringen.
Et spil Vegetable Lasagna - Cooking with Emma afspil i fuld skærm, Vegetable Lasagna - Cooking with Emma populær i kategori Koken ... Similar Cook games.
Men jeg kan ikke gå op til min chef og sige, at jeg ikke vil mere. Han regner jo med mig. Hvad skal jeg sige? At jeg faktisk bare har lyst
Du får et par madlavningshuse, så siger venter på opdatering venter stadig på opdatering kan ikke spille noget, jeg ville have givet det flere stjerner, men det er et par dage siden og intet
Denne app er det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har spillet.....jeg mener, du skal bare lave mad....og ikke samle mønter her og der som i andre spil....er virkelig glad for denne applikation. ....godt arbejde gutter
Jeg har spillet dette, men nu virker det ikke længere, selv hvor mange gange jeg installerer det, men det er stadig det samme, så jeg giver en 1 stjerne
Jeg er på sidste niveau, og det vil ikke uploade, så jeg kan slå spillet. Du skal blive ved med at spille de samme niveauer igen og igen.
Jeg elsker dette spil, men problemet er, at Up coming Restaurant ikke kan åbne. hvorfor ? Jeg venter stadig.
ved du hvad, jeg elsker virkelig dette spil som seriøst, jeg kan ikke stoppe med at spille det 😩✋🏻 men sagen er, at jeg hader, når annoncerne pludselig dukker op, selvom jeg ikke spiller det, men det er okay, fordi du også har brug for penge ret. BTW, jeg synes, du skal tilføje google play i denne app, så vi kan logge på, når vi vil, og det er ret nemt at logge på end Facebook. jeg håber i kan diskutere det. jeg elsker spillet ♥️♥️
Desserter take away og levering i Warszawa Bemowo 01-366
Disse madlavningsspil er alle baseret på den samme ikoniske grafik og mekaniske skabelon. Helt ærligt stop med duplikeringen og faktisk 'udvikle'. 1 stjerne uden INDSATS
download Asian Cooking Games: Star Chef apk seneste version ...
Spil ok, men for nylig er jeg begyndt at modtage "annoncer ikke tilgængelige, prøv igen senere". Er der noget galt med appen. Det samme skete også for 2 dage siden.
det værste spil, fordi der vises en booster i hvert trin.
Fremragende spil! Meget afslappende og sjovt at spille! Og i modsætning til andre madlavningsspil, spammer det dig ikke med købsmuligheder, og du kan gøre fremskridt uden at skulle bruge en masse penge. Jeg elsker dette spil!
Jeg har et problem, mit næste niveau kommer ikke. Der er ingen mulighed for at rapportere i dit spil. Fortæl mig i detaljer, hvad jeg skal gøre for at løse dette problem
Spillet var godt, indtil du kommer til det allersidste niveau, så gør de det ekstremt svært at spille
Spillet er bedst, jeg fandt, men jeg bliver irriteret, fordi når vi er på 3. restaurant, har vi mange diamanter, som jeg havde 200, men indtil slutningen af det første spil, de til sidst, fordi 27, hvorfor fordi folk er færre, og pengene burde være høje, så at få 3 kunder skal vi give 30 diamanter, og når jeg klikker for at se annoncen viser de ingen annonce, men når jeg vender tilbage til verden viser de en annonce 😡
Dens store, men pop up tilføjer er, hvad jeg ikke kunne lide ved dette game.and yaa for langsom proces for at tjene diamanter. Overordnet set er spillet sjovt.
James Maxwell-Stewart: Cooking 'Full English' in Oslo - Fine ...
Gennemser Симулятор жизни - Steam
From My house to Yours, Thai Cooking - Airbnb
Jeg elsker spillet, men hvorfor kan Tandoori Restaurant ikke låses op, efter at jeg har gennemført alle niveauer med succes, det er nu omkring 4 måneder siden, jeg har ventet på, at restauranten åbnede. Kan du fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan låse Tandoori Restaurant op? Jeg har gennemført alle niveauer fra de tidligere verdener. Jeg har opdateret spillet, men restauranten er stadig låst
Lamb chops with french onion soup mix, Connect 2 12v batteries in series, Sarah palin no makeup, Fortnite switch eb games, Videoder 12.4 3 apk download,
Venter længe på næste niveau så kedeligt😞 Spillet siger Venter på nyt job Hvad meningen??? Venter altid på at længes efter nyt niveau Næsten 2 uger, så keder mig ikke kan spille 😞
God kamp. Meget vanedannende. Men jeg nåede niveau 120 og nu er der ikke andet😪😪
Also, the blog loads super quick for me on Firefox. Exceptional ... The Ashram offers food, medicine and scholarships to those in need.
Det var sjovt og underholdende, men da du var nået til den 2. restaurant i den indiske verden og var færdig med den, er den næste (3red restaurant) ikke allerede indlæst. Vær sød at opdatere
Age of Empires III: The Asian Dynasties · Age of Empires III: The WarChiefs ... Assassins creed broderskab · Overfald Android Cactus
Maangchi's Big Book of Korean Cooking: From Everyday Meals to Celebration Cuisine ... 101 Asian Dishes You Need to Cook Before You Die · Jet Tila; Bog,
Spillet var fantastisk i et par måneder nu, vil det ikke åbne, og hvis det gør det lukker det bare uden at lade dig komme ind. Det skal og opdateres. Jeg håber, jeg ikke behøver at slette det, da det var min favorit.
Ret venligst dette niveau 357-1. Dette niveau skal lave 43 retter med kun 20 kunder. Selv når jeg bruger boostere er der ingen måde at lave 43 retter på. Jeg får kun 38/43 retter med kun 20 kunder, og hvis jeg vil bestå, så fortæl mig, at jeg skal bruge mine ædelstene til at tilføje 3 kunder mere. Ret venligst dette niveau, ellers sletter jeg spillet.
Grim Legends 3: The Dark City Авантуристичке ckhh
Dejligt spil 😊👌
Jeg tror, at dette spil ikke virker
Jeg er virkelig skuffet😭🤧😩😤 over dette spil, fordi ,, fra begyndelsen nyder jeg dette spil meget,,, og jeg er begyndt at spille dette spil konstant,, jeg gennemførte kinesisk og japansk restraunt, så venter jeg spændt på indisk restraunt men det åbner ikke😭😭 jeg spillede alle dufficut-niveauer fra begyndelsen. 😩 men desværre åbner indisk restraunt ikke ,,,😩 jeg prøvede mange gange og jeg bliver træt😵udviklere tager sig af dette 😭 jeg vil gerne spille 😭😭😭😭
Jeg elsker det! Det er en fantastisk tid, jeg har givet den 5 stjerner.. Jeg er færdig op til niveau 270 og har fået alle stjernerne og lavet ekstra skift igen og igen, men hvorfor kan den nye restaurant ikke åbne. Jeg har tjekket om det har brug for en opdatering, men det gør det ikke. Hvorfor er det? Plsssssss